ر و ز نـــــا مــــه

ر و ز نـــــا مــــه

بهترین اخبار خبرگزاریها
ر و ز نـــــا مــــه

ر و ز نـــــا مــــه

بهترین اخبار خبرگزاریها

تست خودشناسی کله پاچه! ( طنز )

آب گوشت ساده:آدم خسیسی هستی... خب یه هزار تومن بیشتر بده با مغزشو بخور!


آب گوشت با مغز:معلومه که آدم با سلیقه ای هستی... جون منم آب گوشت با مغز رو خیلی دوست دارم.


چشم :آدمی هستی منطقی، با دوستان خیلی زیاد... الکی گفتم بابا خب چشم دوست داری اینکه تفسیر نداره!


مغز: مغز خالی؟ بابا بی خیال... مطمئنی؟ خیلی چربه ها... واسه سلامتی خودت می گم. چی؟ به من ربطی نداره؟ اصلاً حالا که اینجوریه تفسیر نمی کنم.


پاچه: اینکه دیگه نیازی به گفتن من نداره... آدم پاچه خواری هستی!


زبون: آدم سحرخیزی هستی... چون زبون همیشه زود تموم میشه!


بناگوش :وب بناگوش رو همه دوست دارن... انتظار تفسیر هم داری؟


گوشت صورت:آدم بلانسبت خنگی هستی... آخه عزیز من گوشت صورت همون بناگوشه!


سنگک خالی: یا دانشجوی خوابگاهی هستی، یا سرباز! چون انگار غذای درست حسابی گیرت نمیاد...!


همه موارد فوق:آدم خیلی پولداری هستی... کوفتت شه!


هیچکدام : آدم خیلی علاف و بیکاری هستی که می ری طباخی فقط در و دیوار رو نگاه می کنی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد