ر و ز نـــــا مــــه

ر و ز نـــــا مــــه

بهترین اخبار خبرگزاریها
ر و ز نـــــا مــــه

ر و ز نـــــا مــــه

بهترین اخبار خبرگزاریها

زمستان و چاله پوله



زمستان در راه است!!!

هر سال با نزدیک شدن فصل زمستان و بارندگی و باد و بوران و سرما، شهرداری به فکر انواع کنده کاری می افتد و تصمیم می گیرد تمام مشکلات زمینی و زیر زمینی شهر را به روش خودش حل کند و به نوعی حرفی برای گفتن داشته باشد،.

سیستم کار شهرداری هم مثل صدا و سیما به جای حل مشکلات به ترتیب اولویت به صورت فصلی و موضوعات داغ روز است،ا لبته تفاوتهایی دارند که آن هم تحریف نشدن است.


برای مثال می توان گفت: شهرداری میگه فضلاب های شهر را نمی توانیم باز کنیم و آب فاضلاب بعد از 2 دقیقه بارندگی تمام خیابانهای سطح شهر را میگیرد عین واقعیت است، اما صدا سیما اعلام میکنه : شهردار گفته اگه فاضلاب ها باز نشه من خودم ردیفش میکنم که دقیقاً تحریف است.


اگه زیادی از کلمات گفت و گفته استفاده کردم منو ببخشید اما باور کنید برای درخواست پر کردن یک چاله برای جلوگیری از کشتار عابرانی که شبانه از عرض خیابان می گذرند و اتومبیل هایی که با افتادن در چاله جان و مالشان به خطر می افتد،با هزاران هزار گفته و گفت و میگوید و وقت نداریم و حال نداریم و دویست سیصد تا مهر و امضاء و ثبت و بازرسی و غیره جنگید تا نتیجه این بشود که این چاله توسط شهردای ایجاد نشده و بروید ارگان مربو طه را پیدا کنید و در کل بشین بینیم بابا.


و در آخر نمیخوام بیشتر از این سرتونو درد بیارم ، میگین چندین ساله که جنگ تموم شده اما شهروندان هنوز برای خرید نان یا عبور و مرور در صف می ایستند و بیشتر اوقات در این جنگ به جای اسلحه از سلاح فحش استفاده می کنند.


این همه سئوال و چند نفر یا سازمان می خواد جواب بده البته کسی انتظار جواب نداره فعلا مسائل مهم تر از مردم در این کشور وجود داره که وقت نمیشه خدا آخر و آقبت هممون رو به خیر کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد